The natural choice
Bedre kundesupport med notifikationer om indgående sager i Tibnors kundeportal
Den mest effektive måde at kontakte Tibnors kundesupport på er ved at logge ind på Tibnors kundeportal og oprette en sag. Ved at gøre dette sendes sagen til den personlige salgskontakt for den indloggede kunde.
Sager kan oprettes som en normal sag med almindelige spørgsmål om vores produkter og services, men de kan også oprettes som spørgsmål forbundet med et tilbud eller en ordre.
For at gøre denne proces endnu bedre har vi nu frigivet en notifikationsfunktion, der viser indgående svar på sager, når en kunde er logget ind på Tibnors kundeportal.
- I dag bruger flere og flere kunder Tibnors kundeportal, når de kontakter kundesupport via portalens sagsfunktionalitet. Det føles fantastisk at kunne gøre denne proces endnu bedre og mere effektiv for vores kunder, nu med implementeringen af notifikationer, især når feedback om forbedring kommer fra vores kunder, siger Tobias Frelsøy, procesejer, Tibnor kundeportal.
Udforsk nye muligheder
Udforsk alle de muligheder Tibnors kundeportal har at tilbyde. Registrer dig helt gratis.
Registrer dig her