text.skipToContent text.skipToNavigation

Fandt du ikke det du søgte?

Vores medarbejdere er klar til at hjælpe dig med dit spørsmål.

FAQ

Bliv ny kunde / Ansøg om at blive webkunde

Hvordan bliver jeg kunde hos Tibnor?

Hvis du ønsker at blive kunde hos Tibnor, bedes du ansøge her. Når du har sendt ansøgningen, vil vi kontakte dig. Ansøgningen bliver behandlet indenfor 2 dage. I forbindelse med ansøgningen, vil der blive foretaget et kredittjek.

Hvordan opretter jeg en webkonto hos Tibnor?

Hvis du allerede er kunde hos Tibnor, kan du begynde at anvende kundeportalen, når du har fået dine login-oplysninger. For at få dine login-oplysninger, skal du ansøge om det her. Når du har sendt din ansøgning, sender vi dig et aktiveringslink indenfor 2 dage.

Typiske spørgsmål til leverance

Jeg har spørgsmål om min levering fra Tibnor. Hvor henvender jeg mig?

Hvis du har en konto i kundeportalen, kan du klikke på dit navn og derefter klikke på kontakt kundesupport. Derefter sendes dit spørgsmål direkte til din personlige kontaktperson. Alternativt kan du kontakte os via chat, mail eller telefon, så sidder vi klar til at hjælpe dig.

Hvornår modtager jeg de varer, jeg bestiller fra Tibnor?

Vi leverer din ordre mellem kl. 06.00-14.00.

Leverer Tibnor til andre lande?

Ja, det er der mulighed for. Alle leverings- og faktureringsadresser administreres af Tibnor. Kontakt os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig.

Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad gør jeg?

Hvis du har en konto i kundeportalen, kan du klikke på dit navn og derefter klikke på kontakt kundesupport. Derefter sendes dit spørgsmål direkte til din personlige kontaktperson. Alternativt kan du kontakte os via chat, mail eller telefon, så sidder vi klar til at hjælpe dig.

Jeg vil reklamere over et produkt, jeg har købt hos Tibnor, hvordan gør jeg det?

Hvis du har en konto i Tibnors kundeportal, skal du gå til Mine Ordrer, finde din ordre og derefter oprette en afvigelsesrapport. Det gør det lettere hvis du sender et billede, hvis der er tale om en beskadigelse. Kontakt os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig.

Typiske spørgsmål om produkter

Jeg har spørgsmål til et produkt, hvem kontakter jeg?

Hvis du har en konto i kundeportalen, kan du klikke på dit navn og derefter klikke på kontakt kundesupport. Derefter sendes dit spørgsmål direkte til din personlige kontaktperson. Alternativt kan du kontakte os via chat, mail eller telefon, så sidder vi klar til at hjælpe dig.

Ofte stillede spørgsmål om Tibnors kundeportal

Hvilken browser fungerer bedst til Tibnors kundeportal?

Internet Explorer (version 11 eller tidligere) kan ikke længere benyttes, når du skal anvende vores kundeportal, da denne ikke længere supporteres af Microsoft. Derfor anbefaler vi at du i stedet anvender en af følgende browsere: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge eller Apple Safari.

Jeg vil handle i Tibnors kundeportal, hvordan gør jeg?

Som eksisterende Tibnor kunde udfylder du en kontoansøgning, som du finder her. Hvis du er en ny kunde hos Tibnor, ansøger du om at blive kunde her.

Hvordan logger jeg ind på Tibnors kundeportal?

Klik på Log ind / registrer øverst til højre på siden. Indtast din e-mailadresse og adgangskode. Hvis du ikke har et login, skal du klikke på ”registrering” for at oprette en ny konto.

Jeg har glemt mit kodeord, hvordan får jeg et nyt?

Klik på Log ind / registrer øverst til højre på siden. Klik på linket ”Glemt din adgangskode?” og følg instruktionerne. Derefter sendes nye loginoplysninger til den e-mailadresse du valgte, da du registrerede dig.

Kan jeg tilføje en ny modtager?

Tibnor opretter varemodtagere, som du derefter kan vælge, inden du sender din ordre. Hvis du vil oprette en ny varemodtager, skal du kontakte os via chat, mail eller telefon. Hvis du har en konto i kundeportalen, kan du klikke på dit navn og derefter klikke på kontakt kundesupport. Derefter sendes dit spørgsmål direkte til din personlige kontaktperson. 

Kan jeg ændre eller tilføje noget til en eksisterende ordre?

Hvis du har modtaget en ordrebekræftelse, kan du ikke foretage ændringer. Kontakt os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig. Hvis du har en konto i kundeportalen, kan du klikke på dit navn og derefter klikke på kontakt kundesupport. Derefter sendes dit spørgsmål direkte til din personlige kontaktperson.

Kan jeg tilføje specifikke krav til min ordre eller ordrelinje?

Ja, du kan tilføje specifikke krav til transport og mærkning, f.eks. krav til kranbil.

Hvordan kan jeg annullere en bekræftet ordre?

Afbestillinger kan kun foretages i overensstemmelse med de aktuelle salgsbetingelser. Kontakt os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig. Hvis du har en konto i kundeportalen, kan du klikke på dit navn og derefter klikke på kontakt kundesupport. Derefter sendes dit spørgsmål direkte til din personlige kontaktperson. 

Hvilke dokumenter er tilgængelige online gennem Tibnors kundeportal?

På Mine ordrer kan du søge efter og hente ordrebekræftelser, følgesedler, fakturaer og certifikater. På Mine tilbud kan du downloade tilbud.

Hvordan bruger jeg funktionen Quick order?

Hvis du allerede på forhånd ved hvilket materialenummer du skal bestille, kan du anvende quickorder-funktionen. Den anvender du ved at logge ind i kundeportalen og klikke på Quickorder i toppen af siden.

Inde i quickorder, skriver du materialenummeret og klikker på "Søg efter produkt". Hvis materialenummeret er korrekt, dukker materialet op og du kan herefter tilføje det til din indkøbskurv. Dette er en enkel måde at bestille på, når man skal bestille mange produkter fra en allerede forudbestemt bestillingsliste.

Hvis du har parret dine materialenumre med vores, kan du ligeledes søge med egne materialenumre. Hvis du ønsker at matche dine materialenumre med vores, bedes du kontakte os via mail eller telefon, så sidder vi klar til at hjælpe dig.

Hvordan finder jeg mine kundespecifikke priser?

Når du er logget ind, kan du se dine kundeunikke priser. Prisen på emballage og fragt, bliver først lagt oveni prisen i indkøbskurven.

Jeg kan ikke finde det produkt jeg leder efter, hvad gør jeg?

Hvis du har en konto i kundeportalen, kan du klikke på dit navn og derefter klikke på kontakt kundesupport. Derefter sendes dit spørgsmål direkte til din personlige kontaktperson. Alternativt kan du kontakte os via chat, mail eller telefon, så sidder vi klar til at hjælpe dig.

Hvordan får jeg materialecertifikat til mine ordre?

Du angiver på hver ordrelinje, hvis der ønskes certifikater. Du kan derefter downloade certifikaterne på siden med ordrestatus.

Kan jeg købe et certifikat efter levering?

Ja, hvis du mangler et materialecertifikat på en ordrelinje, kan du som kunde hos os nemt bestille et certifikat bagefter via fanen 'Mine Certifikater' på hjemmesiden. Du finder den under 'Mine Sider'. Her kan du søge efter ordrenummer, batchnummer eller artikelnummer og vælge det materialecertifikat, du ønsker at købe.

Ofte stillede spørgsmål om fakturaer og økonomi

Hvor kan jeg se min seneste faktura?

Når du logger ind på Mine sider, finder du Mine Ordrer i menuen. Her kan du søge efter ordrenummer og dato. På hver ordre kan du vælge at downloade fakturaen ved at klikke på dokumentet. Hvis du som eksisterende kunde ikke har et login til vores kundeportal, kan du ansøge om det eller kontakte os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig.

Jeg har brug for en fakturakopi, hvad gør jeg?

Hvis du er logget ind, kan du søge på fakturaen under Mine ordrer. Hvis du ikke har et login, kan du automatisk ansøge om fakturakopien her. Skriv dit fakturanummer, så sender vi automatisk en fakturakopi til fakturamodtagerens e-mailadresse.

Hvor henvender jeg mig med fakturaspørgsmål?

Hvis du har en konto i kundeportalen, kan du klikke på dit navn og derefter klikke på kontakt kundesupport. Derefter sendes dit spørgsmål direkte til din personlige kontaktperson. Alternativt kan du kontakte os via chat, mail eller telefon, så sidder vi klar til at hjælpe dig.

Hvor henvender jeg mig med garantisager?

Hvis du har en konto i Tibnors kundeportal, skal du gå i ordrestatus, finde din ordre og derefter oprette en afvigelsesrapport. Det gør det lettere, hvis du sender et billede, når der er tale om en beskadigelse. Alternativt kan du kontakte os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig.

Jeg har en kreditnota, som jeg vil have udbetalt, og jeg har ingen faktura til at få den afviklet, hvordan gør jeg?

Kontakt kredit.danmark@tibnor.com og angiv kundenummer, kreditnotanummer og hvilket BG/kontonummer du ønsker det skal udbetales til.

Kan man få elektroniske fakturaer fra Tibnor?

Ja, vi håndterer forskellige formater til elektronisk fakturering. Se information Digitale Services/Faktura, hvor du også har mulighed for elektronisk at registrere dig til forskellige løsninger. Du har også mulighed for at modtage dine fakturaer via e-mail. Ved at modtage fakturaer direkte til din e-mail, kan du nemt gemme dine fakturaer i PDF-format og dermed spare papiret. Kontakt os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig.

Kan jeg handle hos Tibnor som privatperson?

Kun virksomheder kan handle med Tibnor.

Ofte stillede spørgsmål for leverandører

Hvor skal jeg som leverandør sende mine fakturaer?

Leverandører sender fakturaer til autoinvoicedk@tibnor.com.

Hvis jeg som leverandør har jeg spørgsmål, hvor henvender jeg mig?

Spørgsmål relateret til leverandører, henvises til bookkeeping@tibnor.com. Du kan også som leverandør downloade og læse vores Instructions to Suppliers.

Fandt du ikke det du søgte?

Vores medarbejdere er klar til at hjælpe dig med dit spørsmål.

Kontakt os
Hurtig bestilling
Bearbejdningsmuligheder

Vælg overskæringstype

Pris for overskæring og overfladebehandling bliver tilføjet i varekurven.
Leveringsmuligheder
Valgt dato Mulighed for delvis levering


Log på

Jeg har glemt min adgangskode

Vi er glade for du ønsker at blive kunde hos Tibnor. For at kunne handle hos os, skal du ansøge om et kundenummer

Ansøg om kundekonto hos Tibnor

*Bemærk at Tibnor kun handler med virksomheder (B2B), og desværre ikke privatpersoner. Ansøgninger uden gyldigt CVR-nummer bliver derfor ikke behandlet.