The natural choice
Tibnor forfremmer erfaren medarbejder til salgsdirektør
Tibnor har fra den 1. november 2024 ansat ny salgsdirektør. Valget er faldet på Carsten Holmgaard, der kommer fra en stilling som ekstern salgschef i virksomheden, som han har været en trofast del af i mere end to årtier.
Fra den 1. november 2024 er Carsten Holmgaard tiltrådt som salgsdirektør hos en af landets største ståldistributører Tibnor, hvor han kommer fra en stilling som salgschef for eksternt salg. Denne ændring sker ifølge adm. direktør Emma Eriksson for at styrke virksomhedens salg og fremtidig vækst:
- Carsten har gennem sine mange år hos Tibnor vist, at han er en utrolig kompetent og struktureret salgschef, som løbende har udviklet sine lederegenskaber, hvilket gør ham til det naturlige valg som salgsdirektør. Derfor er jeg utrolig glad for, at Carsten har valgt at tage imod denne rolle, hvor han skal være drivkraften bag den fortsatte udvikling af vores stærke salgsteam, lyder det fra Emma Eriksson.
Den nye mand ved roret, Carsten Holmgaard som privat er bosat i Holbæk på Sjælland, har været en del af Tibnor i mere end to årtier og kan senere på året fejre 25-års jubilæum. Derfor er han også glad for muligheden for at tage næste skridt i sin karriererejse hos Tibnor:
- Jeg glæder mig virkelig til at fortsætte det gode arbejde, der allerede er i gang, og til at bygge videre på de solide resultater, vi har opnået. Men jeg håber også at kunne sætte mit personlige præg på ledelsen og at samle hele salgsteamet på vores rejse fremad, da det giver mig stor glæde at se, hvordan vi som team kan opnå succes i fællesskab, forklarer Carsten Holmgaard og fortsætter:
- Derudover sætter jeg stor pris på, at jeg endnu engang får mulighed for at udvikle min karriere her hos Tibnor, hvor jeg gennem tiden har haft flere forskellige stillinger. Det er en dynamisk virksomhed, der konstant udvikler sig, hvilket har givet mig muligheden for at vokse sammen med virksomheden og samtidig opnå mine egne personlige ambitioner.
De organisatoriske ændringer trådte officielt i kraft den 1. november og er ifølge Emma Eriksson blevet modtaget positivt af både kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere.